Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola i conèixer el projecte educatiu? Visiteu-nos el dijous 1 de març o el dimarts 6 de març del 2018 a les 15:15h.
Cal reservar dia de visita de portes obertes al telèfon 93 456 26 17 o mitjançant
aquest formulari.

Us informo que les obres i millores que restaven pendent de fer, per fi es faran.

- Aquest estiu comencen les obres de la zona del pati de grades bosquet i pati de parvulari i també es farà nou el terra del pati de lladones.

- El setembre han d'arribar les taules que falten per les classes de primària, de la mateixa tipologia que les de 1r i 2n i el mobiliari de l'aula de música.

- Durant el primer i/o segon trimeste del nou curs escolar es farà el disseny dels parterres dels jardins i la seva realtizació. Treball acordat amb l'escola de jardineria Rubió i Tudurí. I des de Construccions Escolars del Consorci d'Educació hem demanat que ens subministrin les plantes que cal posar als diferents parterres.

- També hem demanat a Construccions Escolars del Consorci d'Educació, que durant els següents dos cursos es facin les obres pendents. Hi ha el compromís que intentaran fer el possible per fer-ho.

Millores d'obres que s’haurien der fer durant els cursos 2017-2108 i 2019-2020:

Posar els nous porticons de fusta de la torre, en substitució dels vells

Canvia l’arrambador del menjador i de música

Canviar la il·luminació del menjador

Pintar l’escola

Remodelació de la cuina

I remodelació de les escales d'entrada a l'escola i sala de les antigues calderes.

Espero i desitjo que aquestes millores es portin a terme.

Núria Guasch