El curs

Som l'escola que creu en l'acompanyament emocional per aconseguir l'èxit educatiu dels tots els infants.

GUIA D'INICI DEL CURS 2023-24

Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola? Apunteu-vos a quí a les portes obertes

DIMARTS 31: Celebrem LA CASTANYADA

dibuixos Ma Rosa 002 1             001

AL MATÍ

Parvulari:Els alumnes de 4t ens expliquen un conte, ens ensenyen la dansa de la castanyera i cantem cançons de tardor.

Primària: Esmorzem les receptes de tardor que hem elaborat. Totes les classes, per torns: Passem a veure torrar les castanyes i ens mengem les castanyes i cantem.

003       dibuixos Ma Rosa

A LA TARDA

Parvulari: Castanyada amb les famílies: tarda de dansa, cançons, moniatos i panellets. Els pares hi esteu convidats a tres quarts de quatre (de 15.45 a 16.30 hores).

Primària: Els alumnes de sisè ens han preparat tallers molts divertits per celebrar la castanyada.