El curs

Som l'escola que creu en l'acompanyament emocional per aconseguir l'èxit educatiu dels tots els infants.

GUIA D'INICI DEL CURS 2023-24

Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola? Apunteu-vos a quí a les portes obertes

Els nens de primer som uns professionals de les entrevistes!!!

4IMG 1605

Hem entrevistat a una mestra que porta anys a l’escola, a una mare exalumne i a una ex monitora de menjador. Hem après moltes coses que no sabíem gràcies a les entrevistes. Tots nosaltres teníem una funció: càmeres, presentadors, entrevistadors, “atrezzo”... ho teníem tot controlat!!

1IMG 1616

2IMG 1977

3IMG 2002

Volem donar les gràcies especialment a la Montse Ollé, a la Meritxell Cama i a l’Anna Paulet per col·laborar amb nosaltres.

Una abraçada molt forta a les tres!

I si voleu veure més fotos cliqueu aquí

Nens i nenes de 1r