Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola i conèixer el projecte educatiu? Visiteu-nos el dimecres 6 de març o el dimarts  12 de març del 2019 a les 15:15h.
Cal reservar dia de visita de portes obertes al telèfon 93 436 26 17

web II

El passat 12 d’abril  tots els alumnes de l’escola  Arc Iris, des de P3 fins a 6è de Primària, vam gaudir de les Jornada esportiva.

L’objectiu d’aquest dia és promoure l’esport i enfortir els lligams entre tots els participants. Ens ho vam passar molt bé i vam aprofitar l’ocasió per reunir tots els alumnes i mestres de l’escola en una mateixa activitat com és l’esport.

Algunes de les moltes estacions que vam realitzar durant tot el matí van ser: basquet, voleï, cursa de relleus, cursa de sacs, circuit d’agilitat, circuit de punteria, jocs cooperatius...va ser un dia fantàstic!

Us deixem un petit recull de fotografies de la jornada.