Sabeu què és una faula?

Les faules són petites narracions que s'explicaven antigament, de boca a orella i han arribat fins els nostres dies.

Les faules poden ser reals o no, però tenen l'objectiu de fer-te pensar.

Què penseu d'aquesta

Per anar a la faula premeu sobre la foto.

el lleo

Hi havia una vegada un rei que tenia quatre filles. La més petita era la més bella, però també la més entremaliada,...

Un dia després de jugar va seure al costat d'un pou.

Així comença una gran història us animem a descobrir-la a la biblioteca de l'escola

IMG 20200203 084543

Per domar un drac, no hi ha res com un bon conte. Per això, quan els pares del Leo l’envien a lluitar contra un drac, ell s’emporta un escut, una espasa i els seus llibres preferits.

Al cap i a la fi, qui es pot resistir davant d’una bona història?

IMG 20200203 084539

Hem rebut a la biblioteca novetats molt interessants. Us animem a venir a veure-les i a compartir-les  amb les companyes i companys.

IMG 20200203 084529

La Llegenda del pont del Diable

Existeixen arreu de Catalunya diferents ponts anomenats del diable.

El Pont del Diable compta amb una curiosa llegenda que envolta la seva construcció. Aquesta llegenda, que ha passat de generació en generació i que també està recollida a l'obra Costumari català del folklorista Joan Amades, la podeu trobar a la biblioteca de l'escola.

Avui han gaudit d'ella els nens i nenes de 3r. Els hi podeu demanar que us l'expliquin.