Divendres 22 DE NOVEMBRE, celebrarem la festa de SANTA CECÍLIA. Santa Cecília és un personatge que se l’associa a la MÚSICA i a l’AMOR. Avui és considerada la patrona dels músics, i és per això que volem celebrar la seva festa omplint de música l’Arc Iris. Quan arribeu al matí, trobareu que passa alguna cosa especial al jardí de l’escola. Estaria bé que no tinguéssiu pressa i que la música, amb el seu so fantàstic i amb el seu silenci, us pugui acompanyar fins a l’aula. Esperem que gaudiu i que us pugueu entretenir una estoneta a escoltar la música amb els vostres fills.

La resta d’activitats programades seran només pels infants. Esperem que sigui una diada emocionant i sorprenent.

music

ESPAI MÚSIC INSTRUMENT
1 Escales entrada Arc de St.Martí Òscar i Joaquin, alumnes de 6è Trompeta i guitarra clàssica
2 Peixera