Captura de pantalla 2020 06 22 a las 12.40.10

Aquest ha sigut un final  de curs una mica diferent. És cert que  hem trobat a faltar la nostra escola i els nostres companys i mestres però  hem gaudit plegats de videoconferències amb ulleres de sol i crema solar, de veure com érem de petits, de compartir els nostres espais predilectes, de recordar els espais de l’escola i moltes coses més que hem volgut i volem seguir compartint amb amb vosaltres

18 Hector                    14 Bruno

Captura de pantalla 2020 06 22 a las 12.37.27

Captura de pantalla 2020 06 22 a las 12.42.34

Captura de pantalla 2020 06 23 a las 11.33.45

Si durant aquests dies trobeu a faltar l’escola no patiu , aquí us deixem un joc perquè feu els vostres contes personalitzats de l’Arc Iris.

image3 2

image4 1

9 Lluc 5

Us desitgem de tot cor  que gaudiu molt d’aquest estiu i que ens  retrobem  ben aviat!!!!

bruno

eloimireia

9.3. JA PODEM ANAR A LA PLATJA

Salut i una abraçada molt forta de la classe del Pegàs.

Per la nostra especial festa de l’aigua hem fet peixos, i algun tauró, d’origami.

Ens han quedat molt bonics i colorits.

Voleu veure com els hem fet?

def 1

def2

Si entreu aquí veureu els  grans resultats

El divendres 5 de juny va ser el Dia Mundial del Medi Ambient. El dia Mundial del Medi Ambient es celebra cada any perquè la gent  es sensibilitzi i faci accions a nivell mundial per la protecció del nostre medi ambient. Cada any té un tema. Aquest any era: el moment de la natura.

Nosaltres tenim la sort que la nostra escola està envoltada de natura: espais verds on gaudir d’una estona d’aire net, arbres, plantes boniques que fan l’escola encara més bonica, un  hort que ens proporciona productes frescos, gats i tortugues que comparteixen l’escola amb nosaltres.... Una gran sort.

Per això vam decidir dissenyar un cartell convidant a tothom a cuidar la nostra natura.

Mireu que bonics ens han quedat!!!

9Lluc def

Voleu veure més?

Aquesta setmana,  hem volgut fer la nostra pròpia festa de l’aigua. Hem arribat a fer dibuixos amb aigua.

Voleu saber com es fa? Entreu aquí!

Captura de pantalla 2020 06 15 a las 15.49.42

Voleu veure els nostres resultats?

Hem fet de periodistes per un dia i la veritat és que ho hem gaudit molt!!!

Ens hem preparat les preguntes, hem fet cartells, hem preparat material i ens hem fet els nostres propis micròfons .

Moltes gràcies a tots els avis, avies, germans, germanes, pares, mares, amics...ens heu fet la feina més fàcil deixant que us entrevistem!

4 Sebastian def

2 Ona def