Desprès de tan de temps, dijous vam fer una videoconferència al mati i una a la tarda i vam poder compartir inquietuds, emocions, desitjos i una mica de sentit de l’humor. Hem pogut comprovar que les amistats perduren a través de les nostres pantalles.

No patiu perquè REPETIREM!!!!!

Tot i algun petit problema tècnic, que segur que solucionarem, va ser una trobada  molt bonica.

Portem molts dies sense veure’ns, sense poder compartir estones de joc a Torre Llobeta , sense anar a l’escola... i en tenim ganes . Però també és cert que estem gaudint dels jocs i estones amb família, que estem aprenent a cuinar plats nous, que estem descobrint noves aficions, que fem exercici, que ballem, que juguem als nostres jocs preferits i que estem més estona amb les nostres mascotes.

Si una cosa tenim clara és que TOT ANIRÀ BÉ!!

Molts petons i molts ànims ESCOLA ARC IRI!!!

Per cert tenim un dubte... el “Ratolinet Perez” també està confinat?