Arribat el final de curs hem d'acomiadar-nos. Han estat nou anys de moltes vivències plegats i ara ja esteu preparats per a encetar una nova etapa.

Tota la comunitat educativa us hem volgut acompanyar, tant sí com no,  en aquest darrer dia d'escola, des de la distància i el confinament us fem arribar el nostre escalf.

Us desitgem el millor en aquesta nova aventura cap a l'institut. No deixeu de venir a veure'ns, ens alegra saber de vosaltres. Una gran abraçada virtual.

La vostra escola per sempre Arc Iris

IMG 0725

A sisè estem fent un petit projecte de meteorologia en anglès aprofitant els instruments meteorològics que ens van donar l'AFA de l'escola. A cinquè el començarem en uns dies.

Així, hem conegut de primera mà quins són els instruments meteorològics més importants i hem fet una petita exposició oral parlant de cadascun d'ells.

La setmana vinent assistirem a un webinar, Un passeig per  la metereologia, organitzat per l' Àrea de Climatologia del Servei Meteorològic de Catalunya.

Cliqueu aquest enllaç per veure més fotos.

A l’escola hem tingut una visita de luxe! En Daniel Ripol (rugbier que ha jugat  a nivell internacional i ha estat capità de la Selecció Espanyola i Catalana durant uns anys) va venir a la nostra escola el passat dimarts 15 de gener.

En Ripol  va fer una sessió de rugby pels alumnes de 6è de primària. Va parlar dels valors d’aquest esport i els hi va fer una sessió ben divertida!

Us deixem uns detalls de la jornada que us farà entendre una mica més la passió que tenen els jugadors/es de rugby per aquest esport...

El primer que els va explicar, és el respecte que cal tenir cap els companys, oponents, àrbitres i tots els agents involucrats en el joc. El que diu de l'àrbitre és indiscutible.

El rugby és un  dels esports més inclusius, hi juguen jugadors/es de diferents físics, destreses, gèneres i edats cadascun d'ells aportaran les seves habilitats al conjunt de l'equip.

De fet, tots els esports afavoreixen l’ interiorització de valors positius i comportament de l'esportista com a individu social, però al rugby, pot ser per la seva naturalesa dura i exigent, és on aquests valors són absolutament indefugibles.

El rugby genera moltes passions i desenvolupa el sentit de pertinença a una gran família.

La integritat és un altre dels principis bàsics per a la pràctica del rugby, i es cimenta amb honestedat i joc net.

A més a més, hi ha una tradició anomenada “el tercer temps que consisteix en què, després del partit i una vegada dutxatsels dos equips comparteixen menjar i beguda. És un temps destinat a fraternitzar, comentar el partit i xerrar sobre altres rivals. Ja ho diu el refrany: panxa plena, no té pena.

Amb aquesta sessió, els nostres alumnes de 6è  han pogut fer un tast d’aquest esport.

Esperem s’encomani i formem nous rugbiers!!  +fotos

Foto de belenesteve36