IMG 0720

Aprofitant que ja arribat el bon temps sortim als jardins i a les terrasses. Estem treballant les mesures i hem de respondre a qüestions com Quant mesura el tronc de la mimosa? Quina temperatura fa al pati de Lledoners? Quina és la temperatura del meu cos? Quant mesura el peu del teu company/a? Què podem fer servir per mesurar quanta aigua hi cap en aquest recipient?....

L'objectiu d'aquesta activitat és familiaritzar-nos amb les diferents unitats i diferents instruments de mesura. Trobareu un recull de fotos del que estem fent en aquest enllaç!.

SCRATCH

Avui els nens i nenes de tercer i quart hem fet un taller de robòtica a l'aula.

Han fet servir els legos Wedos 2.0 i després he programat amb l'Scratch.

Han hagut de treballar en equip i hem sortit molt entusiasmats del taller.

Trobeu més fotos en aquest enllaç!.

EDULOC

A tercer estem treballant la nostra ciutat dintre de l'àrea de Coneixement del medi. Primer hem situat l'escola i hem vist el que tenim als seus voltants, hem descobert que Barcelona està dividida en districtes i aquestos en barris. Hem conegut el nom de les ciutats que tenim al voltant, els rius i les muntanyes que delimiten. També hem situat els llocs i monuments més emblemàtics de Barcelona. Hem fet servir l'eïna Eduloc. I així ha quedat el nostre mapa!. Cliqueu al següent enllaç!.

patinatge

Avui ha estat l'últim dia de patinatge i ens ho hem passat molt bé amb els nens i nenes de l'Escola del Mar. El que més ens ha agradat ha estat compartir la pista amb els nens i nenes de l'Escola del Mar, hem fet bons companys i companyes, ens hem divertit molt i al mateix temps hem après a patinar sobre gel. Esperem poder trobar-nos amb ells i elles un altre cop!.

Podeu veure més fotos si cliqueu en aquest enllaç!.

Els nens i nenes de tercer no parem, aquests dies hem estat parlant de tot el que hem viscut a colònies i seguim ampliant coneixements sobre els animals. També hem tornat a anar a la pista de gel amb els nens i nenes de l'Escola del Mar. Per un altra banda, aprenem jugant i aquesta setmana hem fet repàs de les hores i hem començat a descobrir la programació i la robòtica amb l'Scratch Junior.

rellotge

scratch