El curs

Som l'escola que creu en l'acompanyament emocional per aconseguir l'èxit educatiu dels tots els infants.

GUIA D'INICI DEL CURS 2023-24

Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola? Apunteu-vos a quí a les portes obertes

En motiu de la seva jubilació vam fer un acte intern d'escola, tal com ella volia.

IMG 0098.jpg2  IMG 0111.jpg3

Ens vam trobar tots els nens i nenes de l'escola i els mestres per fer-li un comiat, de fet fou ella que va fer el seu comiat escenificant la seva vida en una auca. Vam cantar cançons i un grup de classe va fer un ball. En acabar l'escola va preparar coca i rajoles de xocolata per a els  nens i mestres.

IMG 0124.jpg1

Tots li desitgem el millor i li donem les gràcies per haver pogut gaudir al llarg d'aquets anys de les seves obres de teatre, la poesia..., de la màgia i la il·lusió que tant ella com el seu marit, el Ricard han sabut transmetre als infants.

IMG 0135.jpg5

Gràcias Pilar, per tot el que ens has donat i per tot el que ens quedarà viu en els nostres records.