El curs

Som l'escola que creu en l'acompanyament emocional per aconseguir l'èxit educatiu dels tots els infants.

GUIA D'INICI DEL CURS 2023-24

Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola? Apunteu-vos a quí a les portes obertes

logo geometria zona

Avui, dimecres 15 de març els nens i nenes de primer i cinquè de Primària hem preparat una gran activitat pels alumnes de segon d’ESO del Institut Manuel Carrasco i Formiguera.

L’activitat es diu “Geojoc” i consisteix en deu tallers relacionats amb la geometria i repartits pels espais de l’escola.

Hem format grups barrejats amb nens de primer i de segon de l’ESO i ens hem posat a fer els tallers. Ha estat genial!

Des del jardí de les olors fins al poliesportiu, passant per terrasses o les pistes hem pogut fer:

Laberints, recerca de figures geomètriques, construccions amb el geoplà, simetria amb el cos, dibuix amb el Probot, figures humanes i amb materials diversos, calcular volums amb figures tridimensionals o fer de nens robot.

CIRCUIT BIBOR

CIRCUIT FILS I TAPS SURO2