El curs

Som l'escola que creu en l'acompanyament emocional per aconseguir l'èxit educatiu dels tots els infants.

GUIA D'INICI DEL CURS 2023-24

Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola? Apunteu-vos a quí a les portes obertes

Benvinguts. Cartell def

El curs escolar 2017-2018 comença amb noves il·lusions!

Desitgem que tots els infants estigueu contents de retornar a l’escola, amb ganes de retrobar-vos amb els antics companys i mestres, i també amb ganes de conèixer els nous. Ens agradaria que també ells es trobin ben acollits i feliços entre nosaltres.

Obrim el curs amb canvis importants com la reforma de les grades i del pati d'educació Infantil. També estrenem el terra de lledoners on podrem patinar i jugar de meravella.

Donem la benvinguda a tothom i en especial als infants i famílies que s’incorporen de nou a l’escola, així com a mestres i personal nou,  sense oblidar els qui, d’una manera o altra, ens han deixat per fer nous camins, alumnes, famílies i personal del centre. Especialment a les mestres que s'han jubilat recentment.

Desitgem que sigui un curs profitós i puguem  gaudir entre tots de la màgia, rialles, felicitat, alegria, amistat, respecte, convivència, curiositat,... i que aquests sentiments, valors i emocions ens omplin la vida dia a dia.

Bon curs a tothom!!!