El curs

Som l'escola que creu en l'acompanyament emocional per aconseguir l'èxit educatiu dels tots els infants.

GUIA D'INICI DEL CURS 2023-24

Jornades de portes obertes

Voleu veure l'escola? Apunteu-vos a quí a les portes obertes

CELEBREM EL DIA DE LA PAU

GRULLES5

Benvolgudes famílies;

Aquest any el districte d’Horta - Guinardó  continua  treballant per  la cultura de la Pau.  És per aquest motiu, que ha animat a totes les escoles a participar i a celebrar conjuntament el dia Internacional de la Pau

La nostra escola s’ha adherit a aquesta iniciativa i participa guarnint el Jardins d’Hiroshima de Grues de papiroflèxia confeccionades pels alumnes de 4t, 5è i 6è, recollint així, una tradició japonesa, que recorda a tots els infants que són víctimes de les guerres.

Explica la llegenda que si aconsegueixes aplegar 1.000 grues de paper, l’ocell sagrat del Japó, et guariràs de totes les malalties.

Una nena d’aquell país, que va patir les radiacions de les bombes ho va intentar, però va morir abans d’acabar-les, els seus  amics i veïns, però  ho van fer per ella i van alçar un monument en el seu honor.

Us animem, aquest curs, més que mai, a participar d’aquesta celebració adreçant-vos amb els vostres fills/es el dijous 21 de setembre a les 18h de la tarda als Jardins d’Hiroshima per celebrar tots junts, companys, famílies, veïns, amics,... el dia Internacional de la Pau.

GRULLA1GRULLA2

GRULLA3GRULLA4