GIMNAS 0

PREPARATS, LLESTOS...JA!

Aquest dilluns la classe dels PEIXOS i la classe dels NÚVOLS DE COLORS hem anat a fer gimnàstica artística al club gimnàstic gràcia on hem posat en pràctica allò que hem estat practicant en les sessions de psicomotricitat a l'escola amb l'Iris.

Equilibris de tot tipus, salts, anelles, barres, volteretes, rodes, carreres...Tot un matí al gimnàs, on no hem parat de mouren's i fer exercicis en un ambient ben diferent i ben professional com si fòssim gimnàstes de veritat.

Hem fet un petit escalfament i desprès en petits grups hem anat fent els exercisis amb uns monitors que ens han anat acompanyant i ensenyant que calia fer a cada estació.

Al arribar a l'escola estavem mooolt cansats però molt contents i emocionats amb l'experiència!

GIMNAS 1

GIMNAS 2      GIMNAS 3     GIMNAS 4