Mitjançant  jocs i activitats lúdiques l'alumnat repassa els conceptes matemàtics que han après, i també desenvolupen les  habilitats i les destreses necessàries per  treballar  cooperativament.

Aquest jocs de taula ( Matijocs) permeten que  els infants  practiquin la numeració, el càlcul, com fer servir els diners, etc.

IMG 20230302 102028 IMG 20230302 102108

IMG 20230302 102057

Està fent bon temps, estem instal·lats i gaudint del dia.
Fins aviat!
IMG 20220309 114614
IMG 20220309 114708
IMG 20220309 114833

L'últim dia d'escola, a més d'acomiadar els companys de 6è que ja marxen cap a l'institut, fem la tan esperada i divertida... festa de l'aigua!!

No tenim moltes fotos, ja que és arriscat treure la càmera amb tanta aigua descontrolada, però hem pogut fer algunes de record. Les podeu veure AQUÍ.

IMG 5532

Aquest darrer trimestre s'han fet realitat alguns dels somnis dels Smiles. L'Anna Camps, com si fos el geni blau d'Aladin, els ha concedit un desig a cadascú. El de la B.S ha estat fer un concurs de Màster xef. Es van organitzar de meravella, els concursants van imaginar i crear plats esquisits i el jurat va haver de tastar i criticar tots i cada un dels plats. Enhorabona a les guanyadores! Si vols veure més fotos, clica aquí.

JIUY5327

Avui Smile i Impostors hem anat d’excursió al teatre Romea i al Parc de la Ciutadella. Aquí podeu veure algunes fotos. Ja dins del teatre ens han explicat què havíem de fer: crear una micro peça de teatre! Hem fet quatre grups i cadascun ha fet la seva obra amb sons, atrezzo i aprofitant l’espai que teníem. Un cop assajada la micro peça tots els grups hem gaudit de la creació dels altres. Després hem anat caminant fins el parc de la Ciutadella i un cop allà hem dinat. Al final hem fet un joc al Parc que consistia en seguir un circuit per descobrir diferents racons d’aquest meravellós espai. Ha estat un dia de convivència diferent i divertit.

IMG 0393