El dia 11 de desembre el grup de tercer hem fet una excursió molt divertida. Hem fet la ruta dels tres turons de Barcelona caminant. Hem sortit des de l'Escola, hem passat per la Plaça del Nen de la Rutlla, pel Park Güell, on hem vist la primera vista panoràmica de Barcelona i hem esmorzat per agafar forces per seguir la ruta. Després hem passat pel Turó del Virolai i finalment hem rodejat el Turó de la Rovira per veure la nostra ciutat des d'una altra perspectiva.

A l'excursió han vingut algunes mares, pares, avis i àvies a acompanyar-nos. Hem passat per un pont molt alt i després hem baixat per una pista de sorra fins arribar de nou a la Plaça del Nen de la Rutlla per acabar tornant a l'escola.

Ens ho hem passat molt bé!

MÉS FOTOS AQUÍ