Benvolgudes famílies,

Volem recordar-vos algunes normes senzilles d’escola i demanar-vos col·laboració per ajudar els nostres alumnes a créixer en el coneixement del respecte i en l’estima pel pròxim i per l’entorn.

educació sense text

A l’hora de sortir, he de recordar que:

• Els arbres estan tranquils, no m’he de penjar de les seves branques ni arrencar-los els fruits.
  • Per les escales i rampes, pujo i baixo tranquil.
  • Els meus peus sempre han de tocar a terra, no m’enfilo per enlloc.
  • Les papereres de reciclatge estan al pati per recollir tots els embolcalls que hagi de llençar.
  • A l’escola tot ha de quedar recollit a tres quarts de cinc. No m’entretindré xerrant, jugant o berenant.
  • He d’esperar un altre moment millor per anar a l’hort o als altres espais de treball, ja que a dos quarts ja és hora de marxar.

Estic de sort! Tinc una bonica escola i la sé cuidar.

dos nens Recordeu que els pares sou encarregats d’acompanyar i orientar els vostres fills en l’aprenentatge d’aquests bons hàbits.