IMG 1138

A cinquè hem començat el projecte de metereologia i estem molt engrescats i engrescades. La idea és posar en funcionament la caseta metereològica, en tenim moltes ganes!.

IMG 1084 1

Avui els nens i les nenes de cicle superior hem anat a esmorzar al Parc del Guinardó per celebrar Dijous Gras.

Primer, hem fet una caminadeta i després ens hem menjat els entrepans de truita i botifarra d'ou i hem tastat els llardons. Finalment, hem tornat a l'escola passant per la plaça del Nen de la Rutlla.

Ha fet un matí espectacular i ho hem gaudit moltíssim.

Cliqueu aquí per veure fotos.

IMG 1038

Avui, els nens i nenes de cinquè, hem anat a la Foixarda a escalar.

Hi havien diferents activitats a fer: llançar-nos per un tobogan, un circuit d'aventures amb diferents nivells, dos rocòdroms amb moltes possibilitats i un bullder.

Molts i moltes de nosaltres no havíem escalat mai i ha estat una gran experiència.

Per veure més fotos clíqueu a aquest link.

Aquest dies a primària estem realitzant uns tallers de conviència i diversitat amb la finalitat d'acompanyar en el benestar emocional dels  nostres infants.

convivència 1

Un treball que creiem molt important i que té a veure amb objectius cabdals de la nostra escola: la inclusió, la participació, la cooperació, el respecte, la equitat,...

convi3

L'alumnat ha participat dels tallers partint de les pròpies experiències emocionals i se'ls ha acompanyat cap a una mirada restaurativa dels diferents conflictes.

convi 2

Dibuix fet per Vega 5è

L'escola Arc Iris, com a escola verda i sostenible, participem en la campanya Emergència Climàtica, de sensibilització en el consum responsable d'energia i agua.

Al llarg del curs hem estat treballant en vàries temàtiques relacionades amb el medi ambient. Així, a cinquè, vam estar treballant la carta a català i vam fer algunes recomanacions a les nostres famílies per a estalviar energia, també vam visitar, junt els nens i nenes de sisè, les cabines de control atmosfèric de la Vall d'Hebron on vam saber quins són els diferents tipus de contaminants i les seves característiques així com les principals fonts d'orige (vehicles, pols, fàbriques, partícules de rodes) i vam poder observar els principals aparells de mesura de contaminants de l'aire.

Aquest trimestre hem estat parlant del canvi climàtic, ja que havíem d'explicar a Gurb, un extraterrestre d'un planeta llunyà, què estava passant a la terra.

Per un altra banda, aquest dies hem estat treballant força a l'hora de català per tal d'enllestir el pregó de Carnestoltes que aquest any  té com a lema Cuidem el planeta. Estem molt emocionats i emocionades també amb la creació del ninot de Carnestoltes.

Esteu atents i atentes a futures accions.

Entre tots i totes podem fer del nostre planeta un millor lloc per viure!.