El dimecres 8 de novembre la classe de primer vam fer una visita a la Biblioteca Vilapicina i la Torre Llobeta. Vam passar un molt bon matí on vam fer un joc tots plegats per conèixer els diferents espais, activitats i funcions de la biblioteca, ens van explicar tres contes que vam triar entre tots i totes i finalment vam poder mirar i llegir els llibres que més ens havien agradat. Vam conèixer llibres nous molt interessants i divertits!!

B

El dimarts 10 d’octubre la comunitat de mitjans vam fer una visita al Museu de les Matemàtiques, a Cornellà de Llobregat. La classe de 1r vam fer un taller amb diferents racons matemàtics de lliure circulació on cada infant podia experimentar, comparar, construir i analitzar gràcies al material de cada espai. Va ser un matí molt divertit i vam aprendre molt!! Aquestes imatges ho demostren!

La classe dels meteorits treballem la lectoescriptura a través de diferents racons fent servir material manipulatiu i d’una manera dinàmica i divertida!

El taller pretén que l'alumnat a poc a poc, vagi prenent consciència de les pròpies emocions i la dels altres.

Per poder desenvolupar competències socials és important que els infants tinguin un bon concepte de sí mateix i una bona autoestima.

Les nenes i els nens han de desenvolupar una actitud positiva i responsable davant  els seus actes i els seus pensaments i per tant, cal donar-los estratègies i elements, perquè siguin capaços de contribuir al seu benestar personal i el dels altres, dins del marc d’una escola inclusiva.

Ens ha visitat l'Oriol i amb ell hem preparat les preguntes que li farem a

l'autor del llibre i a l'Inspector Sito

Què ens visitaran properament!