Benvolgudes famílies,

Volem recordar-vos algunes normes senzilles d’escola i demanar-vos col·laboració per ajudar els nostres alumnes a créixer en el coneixement del respecte i en l’estima pel pròxim i per l’entorn.

educació sense text

A l’hora de sortir, he de recordar que:

• Els arbres estan tranquils, no m’he de penjar de les seves branques ni arrencar-los els fruits.
  • Per les escales i rampes, pujo i baixo tranquil.
  • Els meus peus sempre han de tocar a terra, no m’enfilo per enlloc.
  • Les papereres de reciclatge estan al pati per recollir tots els embolcalls que hagi de llençar.
  • A l’escola tot ha de quedar recollit a tres quarts de cinc. No m’entretindré xerrant, jugant o berenant.
  • He d’esperar un altre moment millor per anar a l’hort o als altres espais de treball, ja que a dos quarts ja és hora de marxar.

Estic de sort! Tinc una bonica escola i la sé cuidar.

dos nens Recordeu que els pares sou encarregats d’acompanyar i orientar els vostres fills en l’aprenentatge d’aquests bons hàbits.

recollida alimentsL'escola Arc Iris sempre ha estat solidària amb la pobresa de casa nostra i col·labora amb la Fundació del Banc dels Aliments de Barcelona.

Volem sensibilitzar a l'alumnat, per tal que prengui consciència de la pobresa que hi ha a prop de casa i esdevinguin persones solidàries amb aquest greu problema. Per aquest motiu, com cada curs, col·laborem amb la campanya de recollida d'aliments.

Podeu fer la vostra aportació, portant el màxim de paquets de

LLENTIES SEQUES

PASTA I ARRÒS

Del 9 al 13 de Març

Gràcies per la vostra solidaritat.