sortidesA l’escola Arc Iris considerem les sortides com quelcom important, doncs creiem en un aprenentatge vivencial i què millor manera d’aconseguir-ho que a través d’activitats lúdiques.

Creiem que l’aprenentatge ha de ser actiu, vivencial i engrescador; per tot això donem molta importància a les sortides escolars. L’objectiu d’aquestes sortides, està sempre relacionat amb el currículum corresponent a cada curs. La realitat que ens envolta ens proporciona els elements complementaris a la tasca educativa diària i moltes vegades és el punt de partida a l’hora de desenvolupar els projectes programats o unitats de programació.

Al setembre planifiquem les sortides, coordinant les programacions d’aula, temes a treballar, projectes de classe, amb la temàtica de les sortides i són aprovades en el primer Consell Escolar.

El calendari de sortides es transmet i es comenta a les famílies el dia de la reunió de pares, d’inici de curs. El caràcter de les sortides, donada la importància pel correcte assoliment dels continguts del currículum, és de caràcter obligatori i queden reflectides en el Projecte Educatiu de l’escola ( Programació General de Centre).