El dijous 23 d'abril els i les alumnes del cicle mitjà vam celebrar la festivitat de Sant Jordi.

Pel matí ens vam juntar 3r i 4t a les classes, vam llegir la Llegenda de Sant Jordi, vam aprendre com fer una auca i en grups vam dibuixar i escriure una sobre la història del valent cavaller Sant Jordi.

Després del pati vam compartir llibres i, aprofitant que feia molt bon dia, els vam mirar i llegir al pati de lledoners.

Per la tarda els nois i noies de 4t vam ajudar a P3, P4 i P5 a fer un taller de manualitats. Vam ensenyar als més petits de l'escola com fer uns dracs ferotges amb cartolina. Els van quedar tan terrorífics que després vam jugar a perseguir-nos i espantar-nos.

Un cop tot va estar recollit vam marxar amb les nostres famílies i vam poder gaudir dels diferents tallers i paradetes que van muntar els pares i mares de l'escola.

sjordiblog