Avui dimarts 28 d'abril els alumnes de 3r i 4t hem anat a Can Cuyàs a Sant Feliu de Llobregat per aprendre a jugar a golf.

Hem agafat l'autocar ben d'hora al matí i hem trigat una mica a arribar perquè hi havia bastant trànsit.

Quan hem arribat hem esmorzat. El lloc era molt bonic, tot verd, amb oliveres i un petit llac. També ens ha agradat molt poder veure com jugava altra gent, sobretot els que tiraven la bola tan lluny que ni vèiem on queia.

Ens hem dividit en quatre grups tercer i quart barrejats. Ens han ensenyat com agafar bé el pal ("grip"). Un grup ha practicat els tirs llunyans, t'havies de col·locar bé i donar impuls perquè la bola s'allunyés. Els altres han fet un petit campionat per parelles en el "green" per practicar el tir de més a prop. Després hem pogut canviar i practicar més.

Els guanyadors del campionat han guanyat una pilota de golf. A tots ens han donat una samarreta, un diploma i una invitació per poder gaudir amb la família de la pràctica del golf a Can Cuyàs.

El matí s'ha passat molt ràpid i de seguida hem hagut d'agafar l'autocar per tornar a l'escola a dinar.

golf blog