“El desembarcament horari”

Hem fet la lectura en petit grup d’aquesta noticia, després de buscar la idea principal, fer el resum i recerca d’informació sobre els horaris laborals i escolars d’altres països d’Europa, hem donat la nostra opinió en relació als horaris labores i escolars.

CIMG8781F    CIMG8776F

Pensem que els horaris dels adults a Espanya són excessius, són llargs i rígids, es treballen moltes hores, i això no vol dir que es rendeixi més. En general els pares i mares arriben tard a casa. S’hauria de flexibilitzar la jornada laboral i poder arribar a casa quan els nens surten de l’escola, com fan altres països, Alemanya, Finlàndia, Suècia..., Aquí els pares i mares no tenen temps per estar amb els fills.

CIMG8786F   CIMG8702

Estaria bé que l’horari dels adults fos de les 8 h fins les 15:30 h., o poder fer horaris flexibles, així els pares tindrien una estoneta fins que arribessin els nens de l’escola per acabar feines de casa o descansar. Molts cops quan arriben els pares estan cansats i no tenen ganes de jugar amb nosaltres o alguns pares o mares quan arriben a casa ja és l’hora en que els fills han d’anar a dormir.

És evident que el Parlament hauria d’aprovar una llei per tal de millorar l’horari laboral i conciliar-lo amb l’escolar, tots seriem més feliços.

CIMG8695        CIMG8697

CIMG8698